* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
![]() |
Dziecko w sieci2008-03-02 19:49:1026 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu. |
![]() |
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?2008-02-25 01:15:58Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję. |
|
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
![]() |
Szkolenia zarządzanie zespołem Władysławowo, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.